Podmínky Partnerského provizního systému
provozovaného na webové stránce eshop.essente.cz (dále také jako „Podmínky systému“)
Provozovatelem webové stránky a Partnerského provizního systému je společnost MAKO BUTTERFLY s.r.o. se sídlem: Hlavní 1006, 250 85 Bašť, Praha-východ
IČ: 26487209
Tel. č.: +420 257 219 115
E-mail: info@kosmetika-mako.cz
(dále také jako „Provozovatel“)
-
Úvodní ustanovení
- Cílem Partnerského provizního systému je propagace produktů nabízených Provozovatelem k prodeji na webové stránce eshop.essente.cz (dále také jako „Produkty“) partnery, kterým je za propagaci Produktů při splnění sjednaných podmínek vyplácen zpětný bonus.
- Toto upravují podmínky využívání Partnerského provizního systému (dále jako „Partnerský systém“) Provozovatelem, zejména způsob využití partnerských kódů a podmínky pro vznik nároku na zpětný bonus a jeho vyplácení.
- Partnerem (dále jako „Partner“) je proškolená Essenté Specialistka, která aktivně pracuje se značkou Essenté a plní stanovené obratové podmínky pro udržení statusu Essenté Specialista.
-
Definice a výklad pojmů
- „Partnerský systém“ – program, umožňující získat zpětné bonusy z doporučených a uskutečněných nákupů na webové stránce eshop.essente.cz.
- „Podmínky systému“ – znamenají Podmínky Partnerského provizního systému.
- „Provozovatel“ - Provozovatelem Partnerského provizního systému je firma MAKO BUTTERFLY s.r.o.
- „Partner“ je Essenté Specialistka registrovaná do Partnerského provizního systému.
- „Webová stránka“ – je internetová stránka eshop.essente.cz, na které je možné zakoupit produkty Provozovatele.
- „Produkty“ – kosmetické přípravky, které nabízí Provozovatel na internetové stránce eshop.essente.cz.
- „Partnerský kód“ – speciální kód, který je Partnerovi přidělen Provozovatelem po registraci a odsouhlasení podmínek Partnerského provizního systému.
- „Zákazník partnera“ – osoba nakupující na doporučení Partnera produkty na internetové stránce eshop.essente.cz.
-
Registrace do Partnerského provizního systému
- Registrace Partnera do Partnerského systému probíhá vyplněním registračního formuláře dostupného na webové stránce eshop.essente.cz a jeho následným elektronickým odesláním Partnerem Provozovateli. Okamžikem odeslání registrace je Partner povinen dodržovat Pravidla systému.
- Po registraci Podmínek systému bude Partnerovi zpřístupněn jeho unikátní partnerský kód, (dále jen jako „Partnerský kód“) a zároveň je nezbytné, aby měl Partner platnou registraci na webové stránce eshop.essente.cz
- Partner je povinen chránit přihlašovací údaje ke svému Uživatelskému účtu na webové stránce eshop.essente.cz před zneužitím třetími osobami a Provozovateli plně odpovídá za škodu, která by Provozovali zneužitím přihlašovacím údajů vznikla.
-
Podmínky a způsob propagace Produktů
- Partner podpisem Podmínek systému získává možnost vyplácení zpětného bonusu za propagaci a následný uskutečněný nákup Produktů. Propagací se rozumí především, ale nikoliv výlučně, uvedení reference a odkazu na Produkty Provozovatele na sociálních sítích, blozích, diskusních fórech nebo jiných webových stránkách.
- Přidělený Partnerský kód může zákazník Partnera využít v posledním čtvrtém kroku „Shrnutí objednávky“ při dokončení nákupu na webové stránce eshop.essente.cz nebo přiřazení kódu může probíhat pomocí URL adresy odkazu. Oba způsoby jsou trvalé a platné pro všechny budoucí nákupy zákazníka Partnera po celou dobu probíhající aktivní spolupráce s daným Partnerem a platnosti Podmínek systému.
- Partner je povinen při propagaci Produktů chránit dobré jméno a pověst Provozovatele a vyvarovat se jakýchkoliv způsobů propagace, uvádění nepravdivých informací nebo jiných jednání, kterými by mohlo být dobré jméno nebo pověst Provozovatele poškozeno nebo ohroženo.
- Partner je povinen chránit dobré jméno Provozovatele i v rámci výběru webových stránek, prostřednictvím kterých propaguje Produkty Provozovatele. Je zakázáno propagovat Produkty Provozovatele prostřednictvím webových stránek s pornografickým obsahem nebo webových stránek, které obsahují nelegální obsah nebo jinak porušují nebo vybízejí k porušování právních předpisů nebo dobrých mravů. V případě pochybností o vhodnosti webových stránek je Partner povinen vyžádat si předchozí souhlas Provozovatele.
- Při propagaci Produktů musí Partner postupovat v souladu s veškerými provozními i jinými pravidly webových stránek, prostřednictvím kterých Produkty propaguje. Je zakázáno propagovat Produkty způsobem, který by mohl být posouzen jako nevyžádané marketingové sdělení. Zasílání propagačních e-mailů, textových nebo jakýchkoliv jiných zpráv konkrétním osobám je možné pouze pokud daná osoba s touto formou propagace vyslovila předchozí souhlas v souladu s právními předpisy.
- Partnerovi mohou být na vyžádání poskytnuty textové, obrazové a další materiály, které je Partner oprávněn používat k propagaci Produktů Provozovatele. Partner není oprávněn používat zpřístupněné materiály pro žádné jiné účely než k propagaci Produktů Provozovatele podle Podmínek systému. Zpřístupněné materiály nesmí být ze strany Partnera bez předchozího souhlasu Provozovatele žádným způsobem měněny nebo upravovány, ať už by se jednalo o úpravy obsahu nebo grafického vzhledu.
- Na žádost Provozovatele je Partner povinen předložit Provozovateli ke schválení veškeré další materiály, které používá nebo má v úmyslu použít v rámci propagace Výrobků Provozovatele.
- Pokud Provozovatel materiál neschválí, není Partner oprávněn jej v rámci propagace používat.
-
Zpětný bonus
- Partner má nárok na zpětný bonus za každého zákazníka, který zakoupí Produkt nebo Produkty Provozovatele s použitím přiděleného Partnerského kódu, a to, pokud bude plně uhrazena požadovaná kupní cena Produktu, ve lhůtě podle zákona nebo obchodních podmínek Provozovatele a nebude od kupní smlouvy odstoupeno. Partnerovi nárok na zpětný bonus nevzniká, pokud Zákazník objednávku Produktů zruší, za objednané Produkty nezaplatí nebo od kupní smlouvy odstoupí.
- Partnerovi nevznikne nárok na zpětný bonus v případě, kdy v době nákupu Produktů má zákazník již přidělený Partnerský kód jiného Partnera nebo v případě, kdy ze strany Partnera dojde k jakémukoliv podvodnému či nekalému jednání směřujícímu k neoprávněnému zvýšení provize. Pokud uvedeným jednáním vznikla Provozovateli škoda, je Partner povinen mu tuto škodu v plné výši nahradit.
- Výše zpětného bonusu je stanovena na 10 %. Partner má nárok na zpětný bonus vždy na konci každého kalendářního čtvrtletí. Výše bonusu bude partnerovi oznámena a odečtena z nejbližší následující objednávky ve formě slevy na nákup zboží.
- Na základě písemné žádosti mohou být Partnerovi zpřístupněny detailnější údaje o počtu nákupů, z nichž byla vypočítána výše získaného zpětného bonusu.
- Pokud bude mít Partner pochybnosti o správnosti údajů evidovaných v Provizním systému, je oprávněn požádat Provozovatele prostřednictvím e-mailu o jejich přezkum. Žádost o přezkum je nutné zaslat Provozovateli nejpozději do 30 dnů od čtvrtletní uzávěrky, do jejíž období nákupy spadají. V žádosti o přezkum musí Partner přesně uvést, které údaje zpochybňuje a v čem spatřuje jejich nesprávnost, a připojit všechny informace a podklady k posouzení jeho žádosti. Provozovatel je povinen žádost Partnera posoudit a odpovědět na ni nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení Provozovateli.
-
Doba trvání registrace do Partnerského systému a její ukončení
- Registrace do Partnerského provizního systému je uzavírána na dobu neurčitou.
- Registrace může být ukončena vzájemnou dohodou mezi Provozovatelem a Partnerem.
- Provozovatel i Partner jsou oprávněni kdykoliv, i bez udání důvodu, registraci ukončit. Informace však musí být druhé straně doručena písemně nebo e-mailem, přičemž e-mailová zpráva nemusí být opatřena zaručeným elektronických podpisem. Registrace zaniká desátým dnem po doručení oznámení druhé straně.
- Provozovatel i Partner jsou rovněž oprávněni registraci ukončit, a to v případě, že druhá strana podstatným způsobem porušila Podmínky systému, a toto porušení nenapravila do 5 (pěti) dnů ode dne, kdy jí byla doručena výzva druhé strany k odstranění porušení. Pokud dojde k ukončení registrace ze strany Provozovatele zaniká Partnerovi nárok na dosud nevyplacené provize. V případě, že porušením těchto Podmínek systému nebo právních předpisů vznikla Provozovateli škoda, je Partner povinen ji nahradit v plné výši.
-
Závěrečná ustanovení
- Podmínky systému, stejně tak jako práva a povinnosti v Podmínkách systému neupravená, se řídí občanským zákoníkem a předpisy souvisejícími, vše v platném znění.
- Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli Partnerský provizní systém zrušit či jednostranně Podmínky systému změnit. Provozovatel je povinen oznámit skutečnost, že Podmínky systému byly změněny, a to prostřednictvím zprávy zaslané na registrační e-mail Partnera. Změny nabydou účinnosti 10. den od jejich oznámení Provozovatelem. V případě, že Partner do nabytí účinnosti neinformuje Provozovatele o tom, že s provedenými změnami Podmínek systému nesouhlasí, má se za to, že s novým zněním pravidel souhlasí od okamžiku jejich účinnosti. Sdělení Partnera o tom, že s novým zněním Podmínek systému nesouhlasí, zaslané elektronicky Provozovateli do nabytí účinnosti nového znění, se považuje za výpověď registrace, přičemž výpovědní lhůta a ukončení registrace se řídí čl. 6.3. Po dobu trvání výpovědní doby se vztah mezi Partnerem a Provozovatelem řídí dosavadním zněním Pravidel.
- V případě, že by některé ustanovení Pravidel bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí Pravidel.
- Tyto Podmínky systému vstupují v platnost a účinnost dnem 1. 6. 2021